onsdag 2. juli 2008

det er på gang:)


har nå fått scrappet to LOer siden jeg kom hjem:)

den ene er til lift på MN, så den kommer ikke ut før på

søndag, om jeg i det hele tatt vil vise den frem;);)


den andre er til musikk utfordringen på scrappemainia,

det passet meg midt i blinken, og var døds morsom o jobbe med!


Forhåpentligvis kommer det bilder i morgen..

var så dum å miste det gamle kameraet mitt på festival,

med minnekortet i... så må lete opp det gamle minnekortet mitt i morgen:P



ellers ikke noe nytt...

bestilt meg DEN pakka fra papirloftet da *flau*

har jo burdag neste uke. hihi



så har jeg bestemt meg, endelig! for ca hva den neste tatoveringen

blir....


- be the change you wish to see in the world

. one good thing about music, when it hits you, you feel no pain

. dont gain the world and lose your soul, wisdom is better then silver or gold.

-None but ourselves can free our minds.


en av disse skal skrives i pen, liten skrift me ene siden av ryggraden, over buksekanten..


alle sitatene kommer fra b.marley. noe veldig mange har mye i mot.

men har nå funnet ut at det er min kropp og dette er noe jeg står for, dypt inne,

noe jeg tror, og vil derfor merke meg med en av disse:)


har tre tattiser fra før, der to av de betyr mye for meg, den siste tok jeg bare for å ta i en alder av fjorten... *riste på hodet*

jeg vil ha noe som reflekterer hvem jeg er, og hva jeg tror på.


ojoj, dette ble plutselig mye glægg... vært for mye alene i dag kanskje??

hihi...;)



ha en god natt alle sammen:)




Ingen kommentarer: