søndag 6. juli 2008

scappemania- vi elsker musikk- lost highway


kommer enda en til denne utfordringen fra meg,

jeg simpelten elsker sangtekster!


på denne har jeg valgt kurt nilsens lost highway, synes

den passet veldig til bilde, som er en av mine favoritt bilder:)


papiret er fra kaisercraft, elsker virkelig alt fra de:)

swirlsen er også derfra, den er av tre og jeg har farget den svart.

pynten er ellers fra litt div. produsenter..

sirkelen på venstre side har jeg brodert, og sydd fast treperler i:)



takk for at du titter:)

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Jeg har ventet på at du skal scrappe dette bildet...Digger bildet... Og for en LO du fikk til!!! Helt utrolig flott!! Kaiser er digg!!!
Nydelig Lo ble dette!!!!:):)

ninabakke sa...

Utrolig flott LO :)

cathrineangelica sa...

tusen takk:):)

Anne Bente sa...

åhhhhh hvor er den bare hel skøn, super lo, og sååå utrolig sødt billede :)

Anonym sa...

nydelig lo!:D den var skikkelig legger!
men du? hvilke festival var du på?

{ Kristina } sa...

Kjempeflott layout, Cathrine. Liker veldig godt bildet også.
Takk for at du deltar.

Kristina
ScrappeMania