onsdag 30. juli 2008

1 lite ord scrappemania - idyll


mitt bidrag til ett lite ord:)

13 kommentarer:

Vibeke sa...

Nydelig!!!! Synes bildene dine kom så herlig frem her!!!! Super flott LO!!!!!:)

{ Kristina } sa...

Nyydelig layout! Tusen takk for at du er så flink til å delta hos oss. :)

Litt utenom tema. Jeg har ikke fått sendt pakken med papir enda. Beklager så mye, men jeg har vært bortreist i flere dager. Håper det går greit?? Skal få ordnet det snart.

ninabakke sa...

Oi, denne var NYDELIG :)

Flink du!

Linn sa...

ÅHHHH du er så utrolig dyktig, denne var sinnsyyykt fin!!

Anne Bente sa...

åhhhh total nydelig altså :)

Heidi sa...

super flot Lo - du er rigtig dygtig :o)

Vibeke sa...

Gratulerer med nok en seier på ScrappeMania!!!!! :) Du er rå flink!!!:)

Beate sa...

Lekker, lekker!! Synest du lager veldig mye flott. :)

Beate

Vibeke sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min:)

ninabakke sa...

Du har fått award av meg, ligger i bloggen min ;)

Merete sa...

Nydelig LO!! Flotte bilder og mange flotte detaljer!!

Fride sa...

Utrolig nydelig! Både gutten og LOen :)

Linda S. L sa...

helt utrolig flott LO!
bildene kom flott fram og herlige farger :)