tirsdag 22. juli 2008

swing!


her kommer en lo fra meg med tre bilder:O

11 kommentarer:

Jeanette sa...

Så fin denne var! Kjempelekker med flotte detaljer, og veldig fine bilder da! :)

Apropos, utvikling! du har nå utviklet deg flott du og!

Må bare si: du skulle sett de første LO'ene jeg laget i 2004...(jeg har nemlig drevet med scrapbooking i mange år) de tør jeg ikke publisere. De er ganske enkle, for å si det slik. Ikke mange Prima-blomster på dem *hi-hi*.

ninabakke sa...

Oi, denne var kjempe herlig :)

Vibeke sa...

Wow!!!!! Du imponerer og imponerer du!!!! Utrolig flott Lo!!! Denne digger jeg!!!!

Grattis med sieren i ScrappeMania:):)

Siv Anita sa...

Kjempeflott LO!
Syns du skal passe på å bruke flere bilder senere også. Du fikser det kjepebra.

{ Kristina } sa...

Nydelig layout! Masse spennende detaljer å titte på her, og det liker jeg. :) Artig å se utviklingen du har hatt innen scrapping.

God Sommer!

Linn sa...

Du er hatt en utvikling som jeg er helt målløs av, du er virkelig en av mine store favoritter, bare så du vet det hihi!

Dine LOer så varme, delikate og masse detaljer, men samtidig blir bildene i fokus! Helt genialt!

Linn sa...

Heia søta! Du jeg skulle ha fått sendt deg en mail, men jeg finner ingen mail adresse på deg ;)

Linn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linn sa...

Legger ut mailadressen jeg har til bloggen min her og så kan du jo sende email dit bare HVIS det er greit for deg da?? linnsjafjell(alfakrøll)hotmail.com

Anne Bente sa...

ejjjj hvor er den dog bare utrolig flot wawww:)

Linda S. L sa...

herlig LO!
jeg og syns du bør gjøre flere lo'r m flere bilder på ;) fiksa det superdupet!!

linda