mandag 30. juni 2008

peace and love!!


peace and love

-all the way!!!


da var festival uken over,

og til dere som aldri har vært på en..

- seriøst!



finnes det noe bedre?


noe bedre enn telt, pressening, musikk, mennesker

kjærlighet, venner, skit, sove på bakken med stein i ryggen..

øl i solen, minner og humor som ingen vet maken til?!



dette er minner man kan leve på hele året gjennom,

og bilder som minner om at det kanskje er greit at

det bare er sommer en gang i året:)


kjenn treet slippe seg løs

pollen, pollen, pollen

det var derfor jeg nøs!


-camp skrævklut



jeg er i allefall kjempe inspirert, og ikke minst sliten..

men kreativiteten stråler, og jeg kan ikke vente til å begi

meg ut på scrappingens veier!



ha en strålende uke:):)



2 kommentarer:

Vibeke sa...

Høres ut som du har hatt ei strålende uke!!!:):)

Bra du har kreativitet - gleder meg til å se:):)

Linn sa...

Ja det hørtes ut som ei sikkelig herlig uke! Og ja du har helt rett, man lever på slike minner i lang tid til og med år :D Har masse sånne minner fra jeg var yngre. Vi var en gjeng som hang mye sammen før vi fikk barn og slikt. Og for noen historier vi har kniiis!

Velkommen hjem, skal bli spennende å følge bloggen din framover! Nå drar jeg på ferie en uke vel og merke MED en liten scrappekoffert!!