fredag 25. juli 2008

lykke:)

i går var jeg da på iron maiden konsert på
vallehovin sammen med kent erik..
det var helt sykt bra:) smiler fra øre til øre hele tiden
nå, for en stemming, lyd, og ikke minst en herlig blanding av
gamle slagere!
avsluttet kveld med en intimfest hos min fetter
på kolbotn, der vi som over:)
herlig herlig herlig:):)
benytter anledningen til og si TUSEN TAKK for alle
hyggelige kommentarer her inne, jeg setter så ufattelig stor pris
på det, og at dere tar dere tiden:)

CAN I PLAY WITH MADNESS?

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Gøy med Maiden-konsert, da :) jeg vurderte å dra, men så "gadd" jeg ikke, mest fordi jeg så dem for 3 år siden, og var ikke så keen på å se dem igjen. Men de fikk nå veldig bra kritikk, så jeg burde kanskje gjort det, ja....

Jeanette sa...

He-he!
Takk for koselig kommentar i bloggen min, Cathrine Angelica. Joa, jeg liker mye sånn musikk, jeg da.
Har mange "harde" helter, som AC/DC, Iron Maiden, Slayer, Sepultura, G'n'R osv.

Du får si fra neste gang du skal på konsert da, så kanskje jeg blir med ;).

En stund siden jeg så noe skikkelig hardtslående, men så Allison Kraus og Robert Plant, og det var ganske bra, egentlig.

Vibeke sa...

Høres ut som du har hatt det helt supert!!!:):)
Gøy med slike gode minner:)

Anne Bente sa...

lyder som i rigtig har hygget jer :)