mandag 4. august 2008

wylde women award



fikk denne av vibeke og nina, tusen takk dere:)
var en KJEMPE koselig award og få:):):)

The rules of this award are:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women.
And remember the Purpose of the Award:
To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.Her er de jentene jeg har lyst til å gi denne videre til:


nina (jo,dere har fått den alt, men vil gjerne gi tilbake den:))



4 kommentarer:

Anne Bente sa...

tillykke med flot award den fortjener du bestemt også

Jeanette sa...

Takk for awarden! Du får herved en tilbake!

Jeanette sa...

hei! har du pause? venter spent på artige ting fra deg!

Vibeke sa...

Tusen takk:)

Og takk for de utrolig hyggelige kommentarene i bloggen min:)

Men du : Nå er det på tide å vise frem noen nye kunstverk !! Venter spent jeg:):)

Kan jo prøve deg på å lage header til ScrappeHuset:)

Var en kjapp tur i Elverum her om dagen jeg - så jeg tenkte faktisk på deg:)