mandag 16. juni 2008

scrappemania gjestedesigner.1





da er vi hjemme igjen fra det dårlige været i syden;P

regnet halvetiden, men vi koste oss lell:)


bestemte meg i gårkveld for og hive meg på gjestedesignern på

scrappemania, for o få igang scrappe moduset..

designern er xstine, og hennes utfordring var o scrappe ett bilde av segselv, og noe som gjør deg glad, samt bruke maling..


her er mitt bidrag, det var moro og lage den:)

brukte masse forskjellig papir:D

jeg elsker og drømme, og det gjør meg ordentlig glad:)

uten store drømmer kommer man ingenstes;)

ser da den ble ferdig at den kanskje ser litt dyster ut,

men rolige farger og drømmer er herlig..

jeg blir faktisk ordentlig glad av drømming:) det behøver jo ikke være fantasi heller, men drømmer om minner, eller noe man gleder seg til:)


har brukt maling litt her og der, bla på swirlsen, rundt bildet, og på blomstene:)









sitter og sammenligner litt nå, og denne stilen var jo absolutt ikke sånn jeg bruker scrappe, iaf ikke fargene, kanskje derfor det var så fun å lagen;)

7 kommentarer:

Beate sa...

Aah, den var veldig lekker!! Og det fotoet da! :)

Anne Bente sa...

åhhhhhh total lækkert altså :)

Vibeke sa...

Velkommen tilbake igjen!!!!

For en flott LO!!! Kjempeflott!!!
Gleder meg til å se mer scrapping av deg fremover:):)
Håper du blir med på ukens lift - da er det visst en av mine som skal liftes.... :)

Lene sa...

syns den va veldi veldi fin ej også altså... sjølom den bare har ett bilde;) vælkømin heim, snupp!

Jeanette sa...

Så fin denne var. Jeg likte veldig godt denne, selv om du mener det ikke er helt din stil da. Synes bildet var aldeles herlig! Ordentlig drømmende...

Og velkommen hjem, ja :)

Anonym sa...

Kjempeflott LO!!!
Artig at du ble med på utfordringa :D

Linn sa...

Woow denne var rå!!! Digget farvene, digget at den var mørk men med kontraster og kult bilde :D