onsdag 4. juni 2008

hallåhallå


ordentlig dårlig med oppdateringer fra meg nå:S


mest for at det skjer så mye, fant nemmelig en rå billig tur til bulgaria

så jeg, storm og en venninne reiser på fredag..

så stresset mye med det!

både gruer oss og gleder oss, blir spennende med flyturen

spesielt siden flyet hjem ikke går før ett om nattan,

og kveldstellet dit, må jeg ta PÅ gardermoen;P

menmen.. sååå jeg har ikke glemt og scrappe.

og jeg kommer sterkere tilbake!

blir iaf mange fine bilder o scrappe da:D:D


reiser jo på peace and love festivalen 23 juni også, masse bilder:D





ønsker dere alle en flotters uke, så blogges vi snart:)


klemmer fra bobblen!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

For et utrolig herlig bilde!!!! Det var helt knall!!!!

Vil bare ønske dere en riktig god tur!!!! Jeg var på tur med Sina når hun var ca på samme alder - det gikk kjempebra!!! Regner med at dere skal bruke vogn - hvis du ikke har - så kjøp parasoll til vognen:) Det var et must.

Kos dere skikkelig - og jeg gleder meg til å se mange flotte bilder når dere er tilbake igjen:):)

Anne Bente sa...

åhhhh såååå super skønt billede :)

Linn sa...

Ahaa derfor du er så stille *knis* og for et nyyyydelig bilde nåhhh disse små er bare noen gull! Håper du koser deg i Bulgaria, og får tid til å både sole deg og slappe av :D