torsdag 19. juni 2008

Jeg har blitt taget;)

jeg er blitt taget av vibeke og siv anita



Here are the rules:The rules of the game get posted at the beginning.Each player answers the questions about themselves.At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names,then goes to their blogs and leaves them a comment,letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog.Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.

1) TEN YEARS AGO I:for ti år siden var jeg små rips på 10 år,
utifra datoen var jeg med på gran prix på skolen, og kom på andre plass med
ei venninne, vi var blues brothers:)


2) 5 THINGS IN TODAYS "TO DO" LIST:
-støvsuge
-rydde ut av oppvask maskina
-gå tur
-sende mail til storms farmor
- scrappe MINST 1 lo!

3)SNACKS I ENJOY: mmm. potetgull og holliday dip:D
og freia sjokolade mmm... snart helg hihi

THINGS I WOULD DO IF I WAS A MILLIONAIRE:
ehm.. kjøpt meg hus i hernes, hjulpet min søster og mamma, satt inn på konto
til storm, startet eget "redd barna", med vekt i afrika!
kjøpt meg litt scrappe dill og klær, og reist til maldivene eller mauritzius:D
ingen som sa noe om hvor mange milioner..hihi

5)PLACES I HAVE LIVED: 3 steder i elverum, liten periode i trysil, og rundt omkring i torsby-sverige!


sender videre til

reidun
madde
lene
jeane
iselin

1 kommentar:

Jeanette sa...

Og der er du tagget av meg! :) Du behøver kanskje ikke svare på den. Det har du jo allerede gjort!