mandag 8. september 2008

sunrise:)

da er jeg hjemme i norge igjen:)
vært en fin tur, over all:) ble kjent med koselige
mennesker, badet i helt klart hav, og hatt 40grader
i skyggen!!! noe som er syykt varmt..
ene natten var vi våkne på stranden for og
se soloppgangen... så ufattelig nydelig!








på flyet hjem, en smule slitne..
ser hvem som holder humøret oppe;)



jessjess, gleder meg iaf maaasse
til o scrappe igjen:) bare ta inn litt energi
og komme i ordning først:)
tar meg en blogg runde litt senere:)
peace/love cathrine angelica

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Velkommen hjem igjen!!!:)

Er det kjærestetur du har vært på? Høres ut som du har hatt det helt toppers!!:)

Jeanette sa...

Velkommen hjem! Så utrolig deilig ut. Har du vært på kjærestetur? spør jeg og *knegg* Har savnet dine besøk i bloggen min. Godt at du er tilbake! Så får vi vel se noen herlige LO'r med bilder fra ferien?

cathrineangelica sa...

takk for det:)

nei.. er nok bare venner vi..

kommer nok noen loer fra meg
snarest, klør litt i fingra nu ja;)

ninabakke sa...

Velkommen hjem fin soloppgang :)

Gleder meg til å se nye LOer

Anne Bente sa...

Velkommen hjem, har også savnet dig,såååå lækkert det lyder, og så flotte billeder, men det lyder til at ha været meget varmt

Linn sa...

Så brun og fin du var snuppa! Du det skal bli herlig å få deg hjem igjen hihi, vettu jeg merker så godt når du ikke er her snufs og så gleder jeg meg som en unge til å se noe nytt fra deg! Du er bare en stor inspirasjonskilde altså. Bra du fikk en koselig tur det fortjener du :D

Linda S. L sa...

nydelige soloppgang bilder da!! hørtest ut som en herlig tur! :)

flotte godis/syltetøy glass du har laget, blir kos å gi og få ;)

gleder meg til å se mere arbeid fra deg :)

-linda-

Linn sa...

ps award til deg i bloggen min :D

Christina sa...

Så deilig det så ut på turen deres. Og så masse flott du lager.