fredag 29. august 2008

syltetøyglass:)













først vil jeg bare beklage at jeg er en så
enorm dårlig blogger om dagen!
er selvfølgelig inne i bloggene deres og titter,
og er maasse fint hos dere alle!
er bare litt mye som skjer her nå, reiser til tunisia
i morgen tidelig også, og kommer hjem igjen derfra
med masse mer tid enn hva jeg har hatt det siste, håper
jeg:)



så, jeg har da begynt på julegaver jeg:S
scrapper her etiketter til syltetøyglass som
jeg skal fylle med sjokolade ect.
lokkene har jeg lakket svarte, de ligger ute til tørk;)








12 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhhhh, hvor er det dog en god ide, super flot:)

Beate sa...

Så flott og så kreativt!!

Vibeke sa...

Så smart!!!:)
Kreativ du:)

isabell sa...

Kjempe stilig:) så kretivt og smart.

Go tur til varmere strøk ;)

ninabakke sa...

Kjempe fin ide :) Veldig bra resultat også!

Ha en kjempe fin tur til tunisia

Karina Beck sa...

Søde glas. God gaveide.

Linn sa...

De var råååflott, og for en smart julegave! Der gav du meg en ide, tusen takk!

Håper du får mere tid etterhvert søta, men sånn er det jo i perioder. Mere travelt enn andre! God tur til tunis!!

Fride sa...

For en god idé! Du er utrolig flink :)

Elma sa...

vackert! häftigt =) du inspirerar mig så mycket sötis! =D ta med lite sand från tunisien då? och ett palmblad?! xD

Koz

{ Kristina } sa...

Så stilig! :)

Merete sa...

Så nydelige etiketter!! Blir nok mange glade og fornøyde julegavemottakere :)

Jeanette sa...

Kjempefine gaver! Jeg har forresten veldig lyst på de mønsterarkene du har lagt ut for salg...
Sendt deg PM på MN, og skriver det her og... *klem* Håper på å se mer fra deg snart.