fredag 26. september 2008

closest thing to crazy


samme dårlige bilde her...

12 kommentarer:

Vibeke sa...

Stilig!!!:)
Godt å se at du er i full gang med scrappingen:)

Neste treff er den 16 oktober - et par ledige plasser igjen:)

ninabakke sa...

Så fint at du er igang med scrapping igjen. :)

Kjempe fin LO, stilig med skriftsirkelen

ninabakke sa...

award til deg hos meg.
Ha en fin lørdag!

Linda S. L sa...

2 kjempe tøffe layouter! likte godt fargebruken på dem, mulig dem ser mørke ut enn dem er, men jeg likte dem :))))

ligger en liten award til deg inne på bloggen min ;)

Jeanette sa...

Nydelige lo'r velkommen tilbake!
Fikk hentelapp fra deg lørdag. Skal sette over porto'n asap!

Siv Anita sa...

Nydelig!

Linda sa...

Så flott :D DU er virkelig dyktig!!

Linn sa...

Rålekker, så stilig den sirkelen med tekst var, vel alt var stilig, jeg digger alt du lager. Er alltid like spennende å se hva du har tryllet fram igjen!

Jeanette sa...

Takk for koselige kommentarer på bloggen. Kjempefine ting som du sendte. :) Har ikke fått sett skikkelig igjennom arka, bare en gang.... gleder meg til å bruke dem. Iallefall etpar eller sånt ad gangen.

Håper du er i bedre form. Håper se noe nytt her etterhvert. *klem*

Anne Bente sa...

åhhhh så super skønne loer du har lavet igen, kan ik forstå hvorfor du ikke kommer frem på min blog når der kommer nyt fra dig, det må jeg vist ha set på,
håber formen er bedre igen,

Jeanette sa...

Venter spent på at du blir bedre og i form til å scrappe :) *klem*

ninabakke sa...

Håper du får en fin helg.
Ofte innom å titter om det har kommet noe nytt.

Klem