lørdag 20. september 2008

beklager min elendige blogging..

sitter og tråler bloggene deres som inneholder
såå masse flott!
men er virkelig helt utslått, at jeg orker ingenting om dagen,
har heldigvis fått svaret på hvorfor, og er ikke noe "verre" enn
vitamin mangel, og jeg har fått en real hestekur med det nå,
så jeg kommer sterkere tilbake, og jeg følger med dere alle,
skal dere vite... kommentarene fra meg kommer:):)
tusen takk for all inspirasjon jeg fårr fra alle bloggene deres:)
klemmer fra cathrine angelica

14 kommentarer:

Ingrid sa...

Tusen takk for koselig besøk i bloggen min :)

Håper du kommer deg fort ovenpå igjen, gleder meg til å se mer fra deg!!

Jeanette sa...

God bedring da. *klem*

Enten er posten helt utrolig trege, ellers er pakken kommet på avveie... Jeg har ikke fått den! *iiik* Husker du når du sendte den?

Jeanette sa...

Okay, sendte du torsdag, så kan det jo være derfor. Jeg trodde du hadde sendt dem tirsdag, skjønner du. Og posten bruker ikke være sååå sen.

Håper du snart får igjen energien.
Jeg har laget bidrag til Scrapppehuset og utfordringen din. Må få tatt bilde i morgen og lagt det ut.

{ Kristina } sa...

Håper du føler deg på topp igjen snart! :)

Christina sa...

Håper overskuddet kommer tilbake snart, imens, stell godt med deg selv og nyt høstdagene i lag med Storm

ninabakke sa...

Godt det ikke er noe verre da, håper du kommer deg fort igjen :)

jeg har kost meg med utfordringen din på scrappehuset i dag :)

Anne Bente sa...

god bedring vennen, håber hestkuren hurtigt hjælper dig.

Linda S. L sa...

tusen takk for koselig besøk i bloggen min, og ikke minst takker og bukker for stemmene :klem:
setter pris på det :=)

Maiken sa...

God bedring!:)

Karina Beck sa...

God bedring.

Jeanette sa...

Håper energien snart melder seg. Gleder meg til å se feriebilder bli scrappet her! :-D

Unknown sa...

So good......

Anonym sa...

God bedring. Håper du kommer deg fort ovenpå. :)

Solrunn sa...

Så flott at det ikke var verre enn det da;)
Kjempe flott blogg du har, gleder meg til du er ferdig med hestekuren og fortsetter med arbeidet her inne;)


God bedring;)