fredag 17. oktober 2008

hei alle sammen!!

hei på dere!

tusen takk til dere som tar dere tid til å
titte innom lille inaktive meg.. sukk..
jeg vil jo så gjerne,så gjerne...
i dag har jeg ryddet i boden min, og ble faktisk inspirert
til o begynne på en lo... kanskje alt slipper seg nå,
og jeg kan komme tilbake i gamle vaner???
*krysser fingrene*

ellers gleder jeg meg faktisk til november, da
skal jeg være med på treff på hamar, sammen med bla.
vibeke, blir kjempe spennende, og de flinke damene klarer
nok o inspirere meg masse:) jeg lengter!!

ønsker dere alle en flotters helg, og dere skal ikke se bort ifra
at det titter inn er par loer fra meg i løpet av helgen, gleder meg
til det selv faktisk, skal bli godt o komme igang igjen:)
klem fra meg til alle dere:)


må nesten legge med ett bilde av scrappeboden/verkstedet..
føøør jeg flyttet inn.... nå er det rot og kaos der inne,
bilde av det kommer snart og;)


4 kommentarer:

isabell sa...

Hei Koselig å høre litt fra deg, håper scrappelysten kommer til deg, gleder meg til å se hva du lager:)
Her hos meg er det tiden det står på, rekker ikke alt æ har lyst til å gjøre nå etter jeg er beynnt i full jobb å har fått 2 barnehagegutter....
Ha en flott helg!

Anne Bente sa...

åhhhh, så skønt at høre fra dig igen, håber alt er vel hos dig.
ønsker dig en god weekend.

ninabakke sa...

Så koselig å høre fra deg og høpe scrappelysten er tilbake igjen :)
Så koselig at du skal på hamartreff da, burde kommet meg på det en gang jeg også, men er nok ikke noe for meg...

Ha en fin lørdagskveld

Vibeke sa...

Så fint rom du har fått deg!!:)

Gleder meg til å hilse på deg!!! Det er like koselig på disse treffene hver gang - og utrolig inspirerende!!:)
Kommer du deg til/fra selv - eller skal jeg sette deg i kontakt med en av jentene fra Elverum?