torsdag 1. mai 2008

kveldkveldkveld

har som vanelig scrappet litt i kveld..
er blitt litt en om dagen er godt for maven eller noe sånt :ler:
prøver jo å begrense meg litt, pga lite bilder og inget kamera..
gjør meg vondt! kan knapt vente til feriepengene tikker inn så
jeg får kjøpt meg speilrefleks :jippi:
venter en pakke med ark i posten anyday også!:D
ååh jeg elsker å scrappe!!!

ble veldig fornøyd med resultatet av dagens, den er helt ulik meg,
og var kjempe gøy å scrappe den!
bilde kommer i morgen, da dagslys er det eneste som funker for mobilkameraet
mitt :sukk:

ha en god natt alle sammen:)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Avhengig av scrapping, ja? :)
Forstår deg godt. Man blir jo helt hekta, og må ha en om dagen, akkurat som 5 om dagen ;).
Hekta, ja... :)

cathrineangelica sa...

hehe:)
blir sånn!
har ikke fått scrappet noe i helgen..
kjenner at det ligger noen ideer og presser i hjernen ja;)