tirsdag 13. mai 2008

dreaming





prøver meg litt på vintage da, synes det er ordentlig moro:)

10 kommentarer:

Linn sa...

At du har knapt scrappet vintage kan jeg nesten ikke forstå! Du er ihvertfall et naturtalent, sitter bare å beundrer og så inspirert! Helt klart en favoritt dette her :D

cathrineangelica sa...

du er alt for snill linn!
men tusen masse takk!
er faktisk bare disse to jeg har scrappet etter vintage, men er helt fast ved det nå;)
synes det er såå moro:)
er litt gøy når stilen forandrer seg!

atter en gang, setter stor pris på alt du skriver, gjør så ej få lyst til å lage mer, og det varmer godt at noen liker hva jeg gjør:)

klem fra bobblen

Vibeke sa...

Wow!!!!!!!! Du imponerer stadig!!! Knall - helt super var denne!!!! :)

cathrineangelica sa...

koselig at du følger med vibeke,
og jeg setter kjempe stor pris på alle kommentarene dine!
tusen takk:)

Monika sa...

Det er faktisk utrolig hvordan ferdighetene dine har utviklet seg det siste året! KJempeflott!
du får en award av meg for den utviklingen! Venter på deg på min blogg!
( hilsen Monta77)

cathrineangelica sa...

åh:D

så moro!
min første!! tusen hjertelig tak:)

Anne Bente sa...

åhhhh wawwwww hvor er den dog bare super flot :)

{ Kristina } sa...

Så flott denne her var! Ser utviklingen hos deg jeg også. :D

cathrineangelica sa...

tuseb takk:)

Jeanette sa...

Virkelig herlig! Jeg synes du er kjempeflink til å scrappe vintage, jeg og. Men du er god på andre "stiler" og. Men likte godt denne med alle de fine detaljene. Herlig!