tirsdag 13. mai 2008

jeg fikk, jeg fikk:)


jeg fikk min første award noen sinne av monika i dag!

tusen masse takk!

setter jeg stor pris på!

kom veldig på overraskende på:)
fikk den av jeane også:) (link på siden)
tusen tusen takk. varmer virkelig at du tar deg tid innom bloggen min,
og at du vil gi meg en award!

CathrineAngelica:I'll give this back to you! The reason are: Cathrine Angelica is quite a new scrapper too, and she's has a very nice style as well. I love her vintage papers and I also like that she's scrapping pictures of herself and friends, and not always her child.She's good at updating her blog as well - so she really deserves this reward back!

fått denne av Linn.
tusen takk Linn. blir helt rørt jeg!
du gjorde nettopp dagen min tusen ganger bedre!
OFFCOURSE she deserves the award! Not only that she is a sweetheart, but she is new in scrapbooking but has an advanced technique and style. She is fearless and has a designers eye NO DOUBT!! Her Layouts also have a warm feeling and almost everytime my heart is touched, because you can feel the love she puts in her creations.

skal sende den videre til fire stk:)
det kommer i morgen, må tenke litt, og nå er det seint!

atter en gang tusen takk:)



da kommer mine fire:

linn:
har en kjempe inspirerende blogg, med masse fint, med
helt herlig fargebruk:)
hun lager ikke bare loer, men masse annet morsomt også!
elsker stilen hennes!!


vibeke:
aktiv blogger og scrapper, som får til det meste:)
er med i konkuranser av alle slag, har en fiiin stil,
og tar flotte bilder:)

siv anita:

hun er kjempe flink til å sette sammen flere bilder på en LO,
og har en helt egenarten stil som jeg elsker og følge med på:)


og til slutt, men ikke minst:)

jeane:

aktiv og herlig blogg, med masse av kreativitet:)
alt hun lager er forskjellig, og fantasifult!
kjempe flott:)

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer - den fortjener du virkelig!!! :)

Anne Bente sa...

tillykke super flot award:)

cathrineangelica sa...

tusen takk:)

Vibeke sa...

Tuuuuusen takk!!!!! Har aldri fått slik før jeg!!! Vet du - dette satt jeg utrolig stor pris på!!!! Og takk for de fine ordene!!!! Takk igjen :):)

Jeanette sa...

Gratulerer Cathrine Angelica! Kjempestas vel?

Og tusen takk for award, du er nå veldig snill som gir meg en slik en. Det var veldig gøy å få en slik, Har vært misunnelig på alle som har fått en slik tidligere ;).

*klem*

Linn sa...

Gratulerer så mye det fortjener du virkelig!

Men at jeg skulle få en!!!! Du er nu utrolig generøs og får meg til å føle ordentlig beæret! Har aldri fått noen award før og åååå så rørt jeg er! Hadde klemt deg hadde du vært her :)

Igjen tusen takk og for alt det herlige du skriver i min blogg :D

cathrineangelica sa...

bare hyggelig!!

dere fortjente den alle sammen:D


og ja, synes det var veldig kos å få den selvm hadde jeg ikke trodd:)