torsdag 8. mai 2008

jeg har kjøpt meg speilrefleks:D


3 kommentarer:

Linn sa...

Woow, ja se for en forskjell og spesielt når du har brukt mobilkamera! Det skal bli så spennende å følge med bildetakingen din siden du og kan dette med foto! Får prøve å se om jeg får lært noe av deg da, jeg har bare lest i fotoblad opp og i mente og prøver fortvilt og få med meg noen tips!

Må forresten sende mitt kamera til FRANKRIKE av alle plasser for å få det fiksa! Er nemlig kjøpt via Pixmania og de får fra Frankrike sine produkter juhuu! Så da blir jeg uten kamera minimum 40 dager! Så da blir det mobilkamera her og for alle pengene!

Så vakker katt du har og det bildet var helt utrolig vakkert, og alle detaljene, nesten som man kan telle værhårene altså hihI!

cathrineangelica sa...

kan og kan;P
føler det er lenge siden jeg gikk ut av vdg nå:O

men kjenner det kommer mer og mer tilbake som jeg holder på:)
er kjempe moro synes jeg;D

åh! noe
så kjedelig å måtte sende det såå
langt for reperasjon da!!


ble ganske fornøyd med det bilde selv, har ikke gjort noen ting med det heller, det er helt orginalt:)
og lillepus (spinnvill som ho heter) har så fine trekk og nydelige farger.. så er moro å ta bilder av henne:)

takk for skryt:)

Siv Anita sa...

Nydelig katt!
Grattis med nytt kamera!
Og hatten av for en strålende fremgang på scrappefronten! Naturtalent!