søndag 2. november 2008

7 funny-facts

jeg har blitt utfordret av kristin

Den lyder sånn her:
Link til den som har utfordret deg.
Fortell 7 sannheter om deg selv.Utfordre 7 personer.
Legg igjen beskjed hos den du har utfordret.

- jeg er ett doven dyr...
jeg elsker o krype inn i hula mi med en go bok..
kose meg og sove masse under dyna... blir ikke så ofte
derimot..hihi

-jeg er avhengi av musikk, og blir grinete om jeg ikke får
høre... all følelser har en sang;)

-jeg er ett prakt eksemplar på "angel eyes, devil mind"

- når jeg elsker noen, elsker jeg mest. er fryktelig sårbar, og har
alle nervene liggende utenpå...

- jeg skriver dikt, eller, jeg skriver altm uten pen og papir blir jeg sprø,
kan ikke holde alle tankene inne!

-jeg sover fremdeles med bamsen min, og har den med meg over alt...

- jeg er en dolle, når jeg først skal ut... bruker jeg meeeget med tid på hår og sminke... går iaf en time... etter dusjen... resultatet blir ikke stort andeledes enn på 5min da men... hihihi


liste om hvem jeg linker til kommer senere;)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Hei hei! Hvordan står det til med deg om dagen? Blir det noe scrapping på deg, eller er du fremdeles ikke i "slaget"? Håper du får mer lyst på scrapping, nå som mørket virkelig setter inn! Gleder meg til å se mer!

Linn sa...

Heisann! Må bare si savner deg her i blogg verdenen og dine kreasjoner! Håper inspirasjonen og energien kommer susende. Håper alt står bra til med deg :D