onsdag 30. april 2008

crazy/beautiful


5 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne var tøff!!! Jeg har fått helt dilla på swirl!!! Har fått en stooor pakke i dag!! Gleder meg til å bruke dem!! Kanskje finne frem litt embossing saker også!
Du er en flink scrapper!!!

Husk scrapliften denne uken da:)

cathrineangelica sa...

tusen takk:)
restepapir denne her også;)
jeg elsker virkelig swirls!
heldig du er som har fått masse i dag:) bestilte meg noen fra scrapmart.no i går, i tre.. de er dødsstilig! anbefaler deg o ta en titt;)

skl gå inn å se på den:)
men er super dårlig på lifting..hihi

Linn sa...

Jeg digger så stilen din, er så glad du tittet inn å se hei hos meg, her blir jeg innom hver dag helt klart! Du bruker så herlige farver, detaljer ja alt! Jippi, nå ble jeg inspirert til å lage en LO her hihi!

Anne Bente sa...

wawwww denne var utrolig flot altså :)

cathrineangelica sa...

tusen takk
for kjempe koselige ord:)